Recension Benefit Hello Flawless Foundation

hello flawless oxygen wow!
Källa
Jag har använt denna foundation väldigt mycket på senaste tiden efter att ha hört väldigt mycket av den på Youtube. Benefit är ett High End märke och jag älskar alla produkter jag har därifrån förutom denna foundation. Eller okej det där kanske lät lite fel, för faktum är att jag inte tycker illa om denna. Faktum är att jag som har ett väldigt akneriskerat ansikte med mycket pormaskar, finnar eller rödheter skulle behöva en heltäckande foundation och denna är mediumtäckning. Nu säger jag inte att den inte funkar för det gör den absolut MEN det som gör att den får lite minus är att den är lite svår att applicera just för att tar man för mycket så blir i alla fall min hud rätt kakig, men får jag till det är det här en väldigt bra foundation som håller hela dagen och ger en naturlig bas till ansiktet. Jag är i färgen "Im so money Honey". Denna kostar 255 kronor på Sephora.  Den får ändå 4/5
 


För och efter bilder kommer. 

Kommentera här: